Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Αναμνήσεις του 2011!

Μιας και εμειναν 14 μερες ακομα για να μπει το νεο ετος,θα σας μιλησω για τις ωραιες και ασχημες
αναμνησεις που μου αφησε το ετος που περασε...
Ιανουαριος 2011:Ενας μηνας εντονος,με πολυ ωραιες στιγμες και ταυτοχρονα πολυ ασχημες...
Ξεγνιαστες μερες στο σχολειο,απογευματα μαζι με την παρεα,ατελειωτες ωρες γελιου,
καταστασεις που σημαδεψαν τις ζωες ολων στην παρεα..Ηταν ενας μηνας γεματος ονειρα και προσδοκιες για το μελλον..Ενας μηνας μοναδικος...
Φεβρουαριος 2011:1η εκδρομη με το σχολειο εκτος Χιου...Προορισμος: Κεντρο Περιβαλλοντικης Εκπαιδευσης Ναουσας..4 μερες μαζι με ατομα που μου αφησαν τις ομορφοτερες σχολικες αναμνησεις..
4 μερες εκτος Χιου,χωρις γονεις,χωρις αγχος,χωρις διαβασμα..
Ενας μηνας ομορφος,σημαντικος και με πολλες αλλαγες..
Και ασχημες και καλες..
Καταστασεις που με εκαναν να μαλωσω με τις καλυτερες μου φιλες..Καταστασεις που με εκαναν να νιωσω μονη,αλλα ταυτοχρονα δυνατη..
Μαρτιος 2011:Με τον πρωτο μηνα της ανοιξης ηρθαν μερες που αναπολουσα το παρελθον..Μερες που σκεφτομουν ατομα που εφυγαν για παντα και αλλα που ηταν απλοι επιβατες στο δικο μου τραινο,στην δικο μου ζωη..2η εκδρομη με το σχολειο εκτος Χιου..Προορισμος:Θεσσαλονικη..
Ηταν μαλλον ενας τροπος για να τα ξαναβρω με τις φιλες μου,οι οποιες ειναι απειρα σημαντικες για μενα<3 
Αλλες 4 μερες χωρις αγχος,χωρις πιεση,με ξεγνιαστα βραδυα,ακρως παρείστικα..
4 μερες στην ομορφοτερη πολη της Ελλαδας..
Ενας μηνας αξεχαστος..
Απριλιος 2011:Γυρνοντας απο την 2η εκδρομη,μπηκα στο τελικο σταδιο της 2ας λυκειου..
Ηταν ενας μηνας που επρεπε να παρω πολλες αποφασεις για την επομενη χρονια..
Επρεπε να επιλεξω προς τι κατευθυνση θα βαδισω στην 3η λυκειου..
Αλλα συνεχιζε να παραμενει ξεγνιαστος μηνας,μαζι με τους φιλους και τις φιλες,μαζι με ατομα που αγαπαω..
Μάιος 2011:Κατι πηγαινε στραβα με αυτο τον μηνα..Δεν ειχα ορεξη να ανοιξω βιβλιο,το μονο που ηθελα να κανω ειναι να ειμαι συνεχως με την παρεα μου..Μαλλον μυριζομουν οτι κατι κακο θα συμβει αναμεσα μας..Αλλος ενας μηνας που σημαδεψε την ζωη μου..
Ιουνιος 2011:Ενα βημα πριν την ενηλικιωση..Ενα βημα και τσουπ,παρε κατω την παρεα..
Ο καθενας τραβηξε τον δρομο του..Εκει που μαζευομασταν 5-6 ατομα,μειναμε 2..Εγω και η κολλητη μου..Αλλα ενα αλλο ατομο ηρθε απο το παρελθον για να μεινει..Η Ε.!Μια φιλη που εχει παιξει σημαντικο ρολο στην ζωη της κολλητης μου..Αρα και στην δικη μου..
09.06.11:Το ταξιδι στον μαγικο κοσμο ξεκιναει..Ηταν Πεμπτη βραδυ οταν μπηκα πρωτη φορα σε αυτη την μαγικη ιστοσελιδα..Ναι,ναι εννοω αυτη που μου χαρισε φιλους σε ολη την Ελλαδα,αυτη που μου κραταει ακομα συντροφια οταν βαριεμαι και ειμαι χαλια..
Ιουλιος 2011:Ολα ειχαν αλλαξει..Τιποτα δεν εμεινε οπως ηταν τον χειμωνα..Ο καθενας πηρε τον δρομο του,πηρε τις αποφασεις του και βαδισε προς την δικη του κατευθυνση..Αλλα συνεχιζαν οι ξεγνιαστες,αλλα ταυτοχρονα μεγαγχολικες μερες..
04.07.11:Ξεκινησε η προετημασια για τις Πανελληνιες..Καθημερινα μαθηματα στα βασικα πανελλαδικα εξαταζομενα μαθηματα..
Αυγουστος 2011:Ενα βημα πριν την Γ' Λυκειου..Ενα βημα πριν αποχωριστω ατομα που αγαπαω..Ενα βημα πριν ξαναφτιαξουν ολα..
Μαθηματα,βραδυες με την παρεα,βραδυες στο msn με το ΜΜΚΓΘ,ατακες που εμειναν,μερες που ηταν βαρετες,αλλες που ηταν ωραιες και μοναδικες..
20.08.11:Ηταν το γεγονος του καλοκαιριου..Μετα απο ενα χρονο περιπου ηταν εκεινος,εδω..Εδω μαζι μου..Καταφερα να τον σφιξω στην αγκαλια μου,να του δειξω τι νιωθω για αυτον..Καταφερα να κρατησω ζωντανο αυτο που ενα χρονο ενιωθα,καταφερα επισης να τον χασω:/
Σεμπτεμβριος 2011:Πισω στο σχολειο..Για μια τελευταια χρονια..
Μερες που υπηρχε ενταση λογω των αλλαγων στα τμηματα,μερες που νοσταλγουσα την προηγουμενη σχολικη χρονια..Μερες που ενιωσα οτι υπαρχουν φιλοι που ειναι μακρυα,αλλα στην πραγματικοτητα ειναι πιο κοντα απο οσο νομιζουμε,γιατι κατοικουν μονιμα στις καρδιες μας..Μερες που περασαν τοσο ωραια,αλλα και αλλες που σκεφτομουν εκεινον και ημουν χαλια..
09.10.11:Τρεις μηνες ακριβως μετα την εγγραφη μου στο ΧΓ..Αναλαμβανω καθηκοντα συντονιστριας του φορουμ..Γινομαι και εγω μελος αυτης της απαιχτης ομαδας παιδιων..
Ενα γεγονος που δε πιστευα πως θα συμβει,μεχρι που με πηρε εκεινο το απογευμα η Μ. τηλεφωνο και μου ειπε : "Γεια σου μελλοντικη συντονιστρια"..
Πραγματικα ειχα μεινει οταν μπηκα στο φορουμ και το ειδα..
Οκτωβριος 2011:Αλλος ενας μηνας με πιεση και αγχος,αλλος ενας μηνας που με κυνηγουσε η ατυχια..Ενας μηνας με πολυ ενταση στο σχολειο,λογω της εκδρομης που θελαμε να πραγματοποιησουμε..Ενα σχολικο παρτυ,αρκετες στιγμες σε αυτο<3
Νοεμβριος 2011:Ξεκινησαν τα διαγωνισματα στο σχολειο..Τα καθημερινα διαγωνισματα,η καθημερινη πιεση συνεχιζοταν,δεν ειχε σταματησει καθολου..
3η και τελευταια εκδρομη με το σχολειο..Προορισμος:Πατρα-Αθηνα..6 μερες που δεθηκα ακομα περισσοτερο με τους συμμαθητες μου..6 μερες γεματες χαρα<3
6 μερες χωρις αγχος..
6 μερες,1 βραδυ αξεχαστο,2 μινι μυτινγκς τελεια,2 συναντησεις με ατομα που ειχα να δω πολυ καιρο και μου ειχαν λειψει,μια ενιαια ωραια αναμνηση..
Δεκεμβριος 2011:Μετα απο 6 μηνες στο φορουμ γενικα και τρεις μηνες ως συντονιστρια σε αυτο,παραιτουμαι..Το μονο που πρεπει απο εδω και περα να σκεφτομαι ειναι τα μαθηματα..Πρεπει ο στοχος μου να πραγματοποιηθει..Πρεπει τον Σεμπτεμβρη του 2012 να ψαχνω σπιτι στην Θεσσαλονικη..Πρεπει να ειμαι εκει..ΘΕΛΩ να ειμαι εκει..Το εχω αναγκη,δε ξερω πως αλλιως να το πω..
Σκεψεις που βασανιζουν το μυαλο μου,αναμνησεις που το ηρεμουν και αλλες που το πικραινουν..
2011:Ενας χρονος γεματος μαγεια!



2 σχόλια: