Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2011

Βραδινό Κάψιμο:tehe:

Οτι θυμαμαι χαιρομαι..Κυριολεκτικα ομως..
Λοιπον,χθες το απογευμα ξεθαψα παλιες φωτογραφιες..
Οταν λεω παλιες εννοω φωτογραφιες γυμνασιου και 1ης-2ας λυκειου..
Ποσο παιζει να εχω αλλαξει..Θυμαμαι τοτε με εβλεπα στον καθρεφτη και νομιζα πως δε θα μεγαλωσω ποτε..Πως μια ζωη θα εχω το ιδιο παιδικο προσωπο..
Πλεον βλεπω σημαδια αλλαγης..Τα μαλλια μου,ειναι εντελως διαφορετικα..
Το στυλ μου και αυτο διαφορετικο..Το προσωπο μου εχει πιο σοβαρο υφος απο τοτε..
Εκτος απο τις δικες μου φωτογραφιες βρηκα και καποιες παλιων μου συμμαθητων και φιλων.
Και αυτοι εχουν αλλαξει πολυ..
Μεγαλωσαμε..Και μαλιστα αποτομα..Και δεν εννοω μονο εμφανισιακα..Κυριως απευθυνομαι σε στοιχεια του χαρακτηρα και της προσωπικοτητας μας..
Ποτε ειμασταν 13 χρονων και μας ενοιαζε μονο το να περασουμε καλα κανοντας δυο τρεις βλακειες και ποτε γιναμε σχεδον ενηλικοι εχοντας αποψη για ολα?
Συλλογιζομαι πολλες φορες αυτες τις αλλαγες..Με πιανει μια μελαγχολια οποτε τα σκεφτομαι..
Μου ερχονται στιγμες απο το παρελθον..Αλλες ωραιες,αλλες ασχημες..Αλλα ολες μοναδικες..
Σκεφτομαι πραγματα που εκανα στα 14 μου και τωρα σκαω στα γελια και αλλα τα οποια μετανιωνω..
Anyway,πρεπει να παρω αποφαση πως εχω να μεγαλωσω και αλλο:Ρ
Προς το παρον καληνυχτα,υποσχομαι πως η επομενη μου αναρτηση δε θα ειναι τοσο καμμενη και ακυρη οσο αυτη.. :*

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου