Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Αγχος,πιεση...

Αγχος για ολα..
Ειδικα για τα μαθηματα,τις πανελληνιες:/
Τα τελευταια βραδυα δε κλεινω ματι..
Και οταν κοιμαμαι βλεπω κατι απαισια ονειρα..Απαισια πραγματικα..
-
Προχθες το βραδυ ειδα πως ειχαν ξεκινησει οι πανελληνιες και εμενα 
δεν με ειχε ειδοποιησει κανεις ;Ρ
Ναι ακουγεται κουφο,αλλα ειδα πως διναμε Εκθεση και εγω πηγα 2 ωρες μετα την
εναρξη της εξετασης..
Και προφανως δε προλαβα να λυσω τιποτα:|
Και το πιο γελοιο πηγα να κανω την Περιληψη και ξαφνικα το μπλε στυλο μου
εγινε πρασινο :S
Και αντε παλι απο την αρχη!!
-
Ναι αυτο ηταν ενα απο τα ονειρα που βλεπω τις ελαχιστες ωρες που με περνει ο υπνος..
Βεβαια το αγχος δεν μου κανει μονο εφιαλτικα τα βραδυα μου.
Αλλα ολη την καθημερινοτητα μου..
Καθημερινα νιωθω τον εαυτο μου αδυναμο..
Μεσα σε 2 μηνες περιπου εχω χασει αρκετα κιλα..
Δεν εχω ορεξη να φαω.Μετα απο τοσες ωρες μαθημα το μονο
που θελω να κανω ειναι το προσωπικο μου διαβασμα..
Το ξερω πως δεν ειναι σωστο να παραμελω την υγεια μου για το
διαβασμα,αλλα δε μπορω να το ελεγξω :/
-
Νιωθω τεραστια πιεση απο ολους..
Απο τους καθηγητες,τους γονεις..
Δε μιλαω με κανεναν πλεον..Εχω χασει καθε επαφη με το περιβαλλον..
Ακομη και με τους συμμαθητες μου στο σχολειο δε μιλαω..
Τους νιωθω σαν εχθρους μου..
Η ανταγωνιστικοτητα βλεπεις με εχει κανει να μισω ολους
αυτους που ειναι καλυτεροι απο μενα. -.-

Σας αφηνω γιατι εχω να κανω επαναληψη Βιολογια Κατευθυνσης..
Τα λεμεεεε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου