Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Θ for Θεσσαλονικη.

Θεσσαλονικη(:
Θεσσαλονικη μου ομορφη!!Ξεχωριστη,μοναδικη<3
Νταξει δε χρειαζεται να σας ζαλισω τον ερωτα με το κολλημα
που εχω για την Θεσσαλονικη!!
Απο μικρη την λατρευα..Με θυμαμαι μικρο παιδακι 6-7 χρονων να περναω μερικες μερες του
καλοκαιριου στο σπιτι της θειας μου στην Θεσσαλονικη..Θυμαμαι ακομη την πρωτη μου
βολτα κατω απο τον Λευκο Πυργο..
Θυμαμαι τις εκδρομες στην Β λυκειου στην Θεσσαλονικη!!
Τα βηματα μου στην Αριστοτελους εμοιαζαν πιο ζωντανα.. :)
...
Θεσσαλονικη μαγισσα τραβας σαν τον μαγνητη..
Θεσσαλονικη!!Η πολη που θελω να με φιλοξενησει στα φοιτητικα μου χρονια..
Ισως και στην υπολοιπη ζωη μου~
Και επειδη ειμαι αποφασισμενη πως θα περασω εκει,θα σπουδασω στην Θεσσαλονικη,
σας καληνυχτιζω με ενα αγαπημενο τραγουδι..(:
*Στιχοι*
Ξέρω μια πόλη μαγεμένη που όταν πέφτει βροχή
μπρος στα μάτια μου κλαίει και γιορτάζει
βγαίνω στο δρόμο να γυρίσω και να πάω σ' αυτή
κι η καρδιά μου όλο καίει φλόγες βγάζει
όλα τα φώτα της για μένα μόνο να ΄ναι ανοιχτά
να χαθώ σε στενά ξεχασμένα
να ξενυχτήσω σε ένα μπαρ μαζί με τ' άλλα παιδιά
όλα τόσο γνωστά κι όλα ξένα

Θέλω να τρέξω να πάω κατά κει θέλω να τρέξω

Θέλω να με πας εκεί που όλα είναι ωραία
και να 'χω πάντοτε παρέα
σου λέω θέλω να με πας
Θεσσαλονίκη με φεγγάρι
όλους τους πόνους μου να΄πάρει
να ξημερώσεις στο Βαρδάρη
εκεί για πάντα να με πας


Εκεί ο χρόνος σταματάει όταν ο ήλιος φανεί
κι ο καφές έτσι γρήγορα τελειώνει
και τα κορίτσια είναι ωραία όταν βγαίνουν μαζί
μα καμιά τους δε θέλει να 'ναι μόνη 
Θέλω να τρέξω να πάω κατά κει...θέλω να τρέξω



ΥΓ:Ο κυριος μου στοχος μεχρι τον Μαιο?
Να διαβασω μεχρι να νιωσω σιγουρη..
Να διαβασω τοσο,ετσι ωστε του χρονου τετοιο καιρο να ειμαι στην πολη
που αγαπαω οσο τιποτα αλλο..Στην ομορφη Θεσσαλονικη<3
Αγαπημενοι Μπλογκερς σας ευχομαι να περνατε καλα,να αγωνιζεστε για τους στοχους σας
και πανω απο ολα να τους πετυχετε!
Καληνυχτααα:*

2 σχόλια: